
Poniżej znajduję się link zwrotny w który trzeba kliknąć
Odstąpienie od umowy
- klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Wystarczy poinformować nas o swojej decyzji składając oświadczenie drogą elektroniczną . Oświadczenie można przesłać na adres:
- mailem na adres: sklep@zieloniutko.pl
- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to konieczne. Wystarczy pismo z danymi takimi jak Państwa imię, nazwisko, nazwa towaru, data transakcji i adres konta bankowego, na które mamy zrobić zwrot.
- W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty dostarczenia zwracanego towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez nas) nie później niż 14 dni od momentu, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi sprzedawca. Ze względu na charakter oferowanego przez nas towaru nie przyjmujemy zwrotów roślin.
- Zwrot przelejemy na podane przez Klienta konto. Warunkiem otrzymania zwrotu płatności jest otrzymanie przez nas towaru lub dowodu jego odesłania.
Reklamacje
- Klientowi przysługuje gwarancja zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego.
- Wobec klientów będących przedsiębiorcami sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego.
- Wobec klientów będących konsumentami i
przedsiębiorcami na prawach konsumenta sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. - Reklamacje rozpatrywane są do 2 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i towaru na adres Zieloniutko.pl, Fredry 5, 43-502, Czechowice-Dziedzice
- Reklamacja roślin jest możliwa przy spełnieniu następujących warunków
przesłanie fotograficznej dokumentacji w dniu odebrania zamówienia wraz z opisem uszkodzenia/niezgodności
niezmieniony stan roślin- nie bierzemy pod uwagę roślin które zostały juz pocięte/przesadzone i wszystkie inne rzeczy które odbiegaj od stanu pierwotnego w dniu wysyłki do klienta .
Sklep Zieloniutko przy niekorzystnych warunkach pogodowych do wysyłki roślin doniczkowych ( temperatura na zewnątrz -8 stopni celsjusza) może wstrzymać wysyłkę co wiąże się z wydłużeniem czasu wysyłki. Klient zostanie poinformowany o możliwości wstrzymania wysyłki. Jeżeli Klient wybierze wysyłkę przy niekorzystnych warunkach, sklep Zieloniutko nie ponosi odpowiedzialności za wysłaną paczkę, reklamacje i zwroty nie będą rozpatrzone.
