Produkt dnia
Senecio 'rowleyanus' (Starzec)
Senecio 'rowleyanus' (Starzec)
53,99 zł
Philodendron 'Birkin' (Filodendron)
Philodendron 'Birkin' (Filodendron)
33,00 zł
szt.
Diffenbachia 'Camilla'
Diffenbachia 'Camilla'
29,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwrot i Reklamacja

Poniżej znajduję się link zwrotny w który trzeba kliknąć

 

Odstąpienie od umowy

  1. klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Wystarczy poinformować nas o swojej decyzji składając oświadczenie drogą elektroniczną . Oświadczenie można przesłać na adres:
    • mailem na adres: sklep@zieloniutko.pl
  2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to konieczne. Wystarczy pismo z danymi takimi jak Państwa imię, nazwisko, nazwa towaru, data transakcji i adres konta bankowego, na które mamy zrobić zwrot.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty dostarczenia zwracanego towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez nas) nie później niż 14 dni od momentu, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi sprzedawca. Ze względu na charakter oferowanego przez nas towaru nie przyjmujemy zwrotów roślin.
  4. Zwrot przelejemy na podane przez Klienta konto. Warunkiem otrzymania zwrotu płatności jest otrzymanie przez nas towaru lub dowodu jego odesłania.

Reklamacje

  1. Klientowi przysługuje gwarancja zgodnie z  art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje rozpatrywane są do 2 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i towaru na adres Reklamacji roślin jest możliwa przy spełnieniu następujących warunków
  3. -przesłanie fotograficznej dokumentacji w dniu odebrania zamówienia wraz z opisem uszkodzenia/niezgodności
  4. Nie bierzemy pod uwagę roślin które zostały juz pocięte/przesadzone i wszystkie inne rzeczy które odbiegaj od stanu pierwotnego w dniu wysyłki do klienta .

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl